Wednesday, November 17, 2010

Masih hidupkah myspace?

Buka internet web yang selalu aku terjah tak lain tak bukan facebook.com. Betul-betul bosan hari ni,nak chating dengan member banyak yang balik kampung,maklumlah raya la katakn. Tetiba kepala otak aku teringat web myspace. Lama juga aku tak log in. Ada dalam 3bulan rasanya.. Entah hidup entah tidak aku pun tak tahu.. Jadi aku singgah la web myspace ni. Hasilnya...

Berwajah baru!!
Lebih banyak hiburan berbanding dahulu.. Ni contohnya...


Sarat dengan lagu-lagu,video pun tak ketinggalan. Dulu mana ada sangat...

 Selain itu,wall dia pun dah lain..  Siap ada Comment-Like-Share (Sama macam facebook) Dulu seingat aku ada Status & Mood je..

Profile aku pun tetibe je dah berubah selaras dengan perubahan myspace yang baru...

Ini adalah sebahagian contoh.. Korang boleh tengok myspace korang,bagi yang dah tak tengok sampai berabad-abad tu online la balik,tengok perubahan myspace yang baru. Apa-apa pun facebook tetap pilihan aku. Muahahahaha!!!!!