Saturday, December 4, 2010

Tahun 2011 Bakal Tahun Yang Memenatkan Bagiku!

Kelas dah nak buka lagi sebulan je lagi. Lepas ni mula la menghadap kawan-kawan dan cikgu kembali dan bermulalah P&P.. Exam,Presentation,Kelas Tambahan,MUET exam,dan kokurikulum.. Sungguh memenatkan.. Lebih-lebih lagi tahun depan berhadapan dengan STPM!! Inilah satu-satunya peluang terakhir aku untuk aku cuba tebus kembali kesilapan aku masa lepas. Memang tak ada masa lagi la aku nak update blog.. Apa boleh buat.. Baru-baru ni kawan aku call aku yang dia mungkin tak datang kelas awal bulan.. Sebabnya? Dia sendiri tak mengatakan lebih terperinci dekat aku apa sebab dia tak datang kelas awal bulan nanti. Ok,never mind.. Yang pasti tahun 2011 memang tahun yang sibuk buat aku.

 
Awek cun pun sakit kepala? Perlukan minyak Cap Kapak ni. Kekeke~